بررسی روز؛ کمتر بازی کردن هامس رودریگز زیر نظر زیدان به نسبت بنیتز!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی روز؛ کمتر بازی کردن هامس رودریگز زیر نظر زیدان به نسبت بنیتز!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بررسی روز؛ کمتر بازی کردن هامس رودریگز زیر نظر زیدان به نسبت بنیتز!

شماره 10 کلمبیایی رئال مادرید این روزها شرایط خوبی در مادرید ندارد.

طرفداری- به گزارش AS، این روزها رئال مادرید وزیدان دغدغه های زیادی دارند و یکی از این دغدغه ها میزان بازی کردن هامس رودریگز و اعتمادیست که زین الدین زیدان به وی دارد.

هامس که فصل پیش به نسبت این فصل بسیار موفق تر بود، در این فصل از همان ابتدا با کمی تفاوت نسبت به پارسال شروع کرد. او که در تابستان به همراه تیم ملی کلمبیا در کوپا آمریکا حضور داشت، در بخش اول توذهای پیش فصل رئال در چین حاضر نشد و از بنیتز درخواست کرد تا در بخش دوم و سفر به استرالیا مادریدی ها را همراهی کند و همین اتفاق افتاد. همین موضوع کافی بود تا وی با هم تیمی هایش هماهنگ نباشد و به نوعی از آن ها برای بازی های پیش فصل عقب بیفتد.

سپس فصل شروع شد و در همان هفته های ابتدایی بنیتز ابراز نارضایتی خود را نسبت به آمادگی هامس اعلام کرد.  طبق بررسی هایی که در آن زمان انجام شد مرد کلمبیایی زیر نظر رافا بنیتز 56/5 درصد از دقایقی را که می توانسته در زمین حاضر شود را بازی کرده است (713 از 1260 دقیقه) و همچنین در 9 بازی به صورت فیکس در زمین بود و در 7 بازی نیز به صورت تعویضی.

سپس مربی تیم عوض شد و زیدان روی کار آمد. با آمدن زیدان حدس هایی مبنی بر بهتر شدن شرایط وی شد اما چیزی تغییر نکرد و اوضاع به نحوی بدتر هم شد و هامس در زمان زیدان 46 درصد دز دقایقی را که می توانست بازی کند، بازی کرده است (911 از 1980 دقیقه) و همچنین در 10 بازی فیکس بوده است و 7 بازی نیز به صورت یار تعویضی به میدان آمده است.

با همه این تفاسیر مشخص است که این روزها شرایط آقای گل جام جهانی 2014 خیلی خوب نیست و باید تا انتهای فصل صبر کرد و دید که شرایط برای وی چگونه رقم خواهد خورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.